Cea Mai Bună Casca Moto

CEA MAI BUNA CASCA MOTOCăștile de protecție folosite pentru a fi simple cupole de pânză acoperite în șelac fragil, dar capacele actuale sunt confortabile, sigure și conectate în moduri niciodată înainte crezut posibil.

Procesul de a alege unul poate fi confuz, cu toate acestea.

Piața este inundat cu nenumărate opțiuni cu diferite stiluri și puncte de preț, dar nu se tem, suntem aici pentru a ajuta. Iată alegerile noastre pentru cele mai bune căști de motocicletă din 2017.Exo Scorpion AT950 încorporează funcționalitatea un călăreț aventură așteaptă într-o cască modulară, rezultând într-un capac demn de titlul “jack-of-all-meserii.”Scutul extra-mare oferă un câmp de vedere îmbunătățit, și este detașabil pentru utilizarea cu ochelari de protecție. Vizorul este detașabil, de asemenea, permițând EXO AT950 pentru a merge de la turist pe distanțe lungi la off-roader cu câteva ajustări rapide.

De multe ori, expresia “bold new graphics” este sinonim cu “numindu-l în.”În cazul HJC RPHA 11, însă, noile grafice sunt la fel de semnificative ca și casca în sine. Prin dublarea unui număr de guri de aerisire, reproiectarea formei carcasei, reducerea greutății, și furnizarea de tampoane detașabile pentru obraz de urgență, rpha 11 se cimentează în categoria căștii de rasă superioară. Îmbunătățiri ca acestea vin în mod normal cu costuri semnificative. La 400 de dolari, cu toate acestea, rpha 11 pare ca afacere a anului. Deci, dacă se întâmplă să fie condus pentru o după — amiază de sculptură Canion sau dominare zi pistă — chiar dacă este urmată de un pic cosplay la Convenția locală-uita-te mai departe de rpha 11.

Disponibile în primăvară, Lanesplitter Biltwell este o bucată de cap chiar Fonz ar fi donned.

Disponibile în primăvară, Lanesplitter Biltwell este o bucată de cap chiar Fonz ar fi donned.În stilul perfect Biltwell, Lanesplitter este un nu-frills, bucată de calitate de protecție cu câteva estetice cheie. Lanesplitter este sigur de a ispiti acei călăreți în prezent în căutarea de până jocul lor personaj negativ. Venind la un cool $250, Lanesplitter, de asemenea, stă bine sub inspirația sa Simpson Bandit. Abilitatea de a face Harley-ul să nu fie inclus.
AGV a luat bonkers Pista GP și a adăugat un R. În plus față de R, AGV a adăugat un sistem de hidratare și un spoiler și mai mare. Sistemul de hidratare foloseste o gura Camelbak poarta si legaturi in orice vezica alegeti. Noul spoiler este împărțit în două straturi pentru a permite un flux de aer chiar mai bun, care ajută extragerea mai mult aer din casca, precum și aerodinamica mai bună pentru atunci când sunteți de croazieră la o rece 180 de mile pe oră. Acum, dacă toate astea nu-ți dau papucii, prețul pentru a juca jocul Pista GP-R o va face. La 1.100 de dolari, AGV s-a asigurat că aerul care curge peste acel nou spoiler va fi destul de rar.

Fratele mai mic al pistei GP-R, Corsa-R a primit, de asemenea, actualizări notabile. Scutul feței este acum aceeași grosime de 5 milimetri, clasa 1, optically corectă piesă tras direct de la Pista GP-R., De asemenea nou la AGV este înveliș reversibil Corsa-R lui, care are o parte pluș pentru clima mai rece și o latură bifurcată pentru zile fierbinți. Nici măcar Pista GP-R nu are așa ceva. Cu atât de mult ADN-ul fratelui său mai mare, s-ar aștepta ca prețul să fie mai mare, dar la 700 de dolari, veți obține o reducere substanțială. Pentru câțiva dolari în plus, piloții pot alege un Corsa-R decorat cu fler de piloți profesioniști, cum ar fi Guy Martin și Valentino Rossi.

Disponibile în primăvară, Lanesplitter Biltwell este o bucată de cap chiar Fonz ar fi donned.Fiind proprietarul mândru al unui Schuberth a însemnat întotdeauna ai fost dispus să scadă la nord de 600 dolari pe o casca. Odată cu apariția R2, aceste zile au dispărut. Stând la 480 dolari și disponibile în această primăvară, cumpărătorii vor fi privat de tehnologia Găsită în mod normal la capătul superior al punctelor de preț Schuberth lui. În plus față de înaltă calitate de construcție și confort, piloti vor avea acces la o antenă integrată, difuzoare, și un microfon. Utilizarea acestor componente necesită achiziționarea suplimentară a sistemului SRC care, pe scurt, este un comunicator interfațat în rola gâtului. Pentru un plus de 230 dolari, veți obține un sistem de comunicații care este practic invizibil, și comparabil în preț la alte comms de pe piață.

Aflați despre mașini și conducere

Suntem hobby blog despre masini