chestionar auto

Când un client intră în showroom, ce caută? La ce te aștepți în ceea ce privește experiența clienților tăi, și cum îi poți ajuta să găsească mașina de care au nevoie? Datorită impactului tehnologiei și a unui accent mai mare pe comoditate și flexibilitate, gusturile consumatorilor se schimbă rapid. Acest eveniment necesită ca toate companiile să-și revizuiască continuu serviciile, operațiunile și abordările de marketing.

Una dintre cele mai bune modalități de a face acest lucru este de a ține pasul cu statisticile industriei și datele clienților. În fiecare an, Cox Automotive publică date privind starea actuală a gusturilor consumatorilor din industria automobilelor. Mai jos sunt luate pe baza datelor recente în legătură cu ceea ce clienții caută în experiența Dealerului, și modul în care acestea sunt actualizadaando călătoria dumneavoastră de cumpărare de autoturisme.

Vehiculele folosite sunt pe cale să domine piața.

Cox Automotive a intervievat peste 3 000 de clienți, iar majoritatea acestor indivizi (64%) au indicat că vor cumpăra un vehicul utilizat sau utilizat în principal. Ancheta a arătat, de asemenea, că noile plăți pentru vehicule au crescut de două ori față de cele pentru vehiculele uzate.

Takeaway: această creștere a costului autoturismelor noi și preferința care rezultă pentru autoturismele uzate va necesita dealeri pentru a face modele de automobile, comerț recent, precum și vânzarea de vehicule uzate pe piața și prioritatea brand în următorii doi ani.

Clienții preferă să folosească site-uri terțe pentru mașini de căutare

Comparativ cu 2017, numărul de consumatori care folosesc internetul pentru a căuta vehicule a crescut cu patru la sută(57 la sută, respectiv, 61 la sută). Deși acești clienți sunt online, cele mai probabile site-uri de terți ale Turciei pentru investigarea vehiculelor noi sau uzate. Optzeci la sută dintre cumpărătorii de vehicule vizitează un site terț. Aceste site-uri sunt, de asemenea, cele mai influente site-uri în gestionarea vizitelor dealer.

Takeaway: nu este suficient doar pentru a actualiza o pagină de inventar dealer. Dealerii trebuie să se asocieze cu site-uri terțe părți și vehicule Mail acolo, de asemenea. Acesta poate fi diferența dintre creșterea potențialilor clienți sau de ședere blocat în clienții la care ajung în prezent.

Sursa informațiilor depinde de ceea ce caută clienții.

În timp ce site-urile terților sunt utilizate pe scară largă, site-urile Dealerului și OICA au încă scopuri cruciale pentru clienți. Cox Automotive a constatat că site-urile internet ale terților sunt utilizate pentru a obține ” informații imparțiale în timpul procesului de selecție.”Cu toate acestea, atunci când un client știa tipul specific de mașină a vrut, el a mers la site-ul dealerului. În cele din urmă, clienții care caută caracteristici speciale ale mașinii sau stimulente și oferte a mers direct la site-ul OICA.

Takeaway: cunoașterea acestor date poate permite distribuitorilor să profite de ceea ce au prin punerea informațiilor corecte în cele mai bune locuri. Clienții care sunt încă pe gard despre ceea ce doresc pot găsi o mașină la un site terță parte. Cu toate acestea, atunci când acestea se deplasează în cele din urmă prin pâlnia de vânzări și de a lua o decizie cu privire la vehiculul specific pe care doresc, atunci site-ul dealer este în cazul în care clienții vor merge. Un comerciant inovator trebuie să se asigure că are pâlnia de vânzări a unui client, precum și metodele de urmărire în cazul în care clienții profită de aceste decizii ale clienților.

Specificațiile vehiculului sunt principalele motive pentru o nouă achiziție de autoturisme

În timp ce reputația (28 la sută) și ofertele (22 la sută) vin în al doilea și, respectiv, al treilea, atunci când vine vorba de achizițiile de autoturisme noi, specificațiile vehiculului (38 la sută) sunt principalul motiv pentru care clienții aleg noul vehicul pe care le fac. În cele din urmă, clienții vor pune personalizări și caracteristici preferate pentru o mașină nouă pe reputația mărcii sau chiar prețul.

Takeout: clienții vehiculelor uzate sunt probabil influențați de preț, în timp ce clienții care cumpără mai multe vehicule noi sunt mai preocupați de caracteristici și specificații. Această descoperire are sens, deoarece clienții care încă aleg să cumpere o mașină nouă-chiar și cu prețuri în continuă creștere— sunt susceptibile de a fi mai puțin sensibile la prețuri. Redarea nivelurilor de personalizare, personalizare, și caracteristici tehnologice care însoțesc autoturisme noi poate încuraja mai multe vânzări de vehicule noi.