Totul despre masini
 


  Peugeot 208 test. Renascut!

Peugeot 208 test. Renascut!
Vezi galeria foto 
Peugeot 208 test. Renascut!

Am testat noul Peugeot 208 de la Bucuresti pana pe Valea Prahovei si inapoi, intr-un test de prim contact. Concluziile sunt de natura sa-i bucure pe fanii Peugeot si sa-i ingrijoreze pe concurenti. Asta nu inseamna ca am gasit masina perfecta. Dar sa vedem...

1. Design 8/10

Masina imi place foarte mult din toate unghiurile, insa designul mai fistichiu lasa loc de comentarii din partea carcotasilor. La interior insa nu mai are nimeni ce comenta: doar priviti volanul ala mic si tesit, cea mai glorioasa declinare a carmei originale pe care am intalnit-o in 6 ani de teste! O masina funky, cu multa personalitate, dupa care intoarce capul lumea pe strada.

2. Tinuta de drum. 8/10

208 are o gama variata de propulsoare, insa unul dintre cele mai interesante dintre ele va fi cu siguranta 1.6 e-HDI de 92 CP pe care l-am avut in test. Cuplat cu o transmisie in sase trepte excelent dozata, trage bine in toate treptele, iti ofera reprize decente de depasire si placere in succesiunile de viraje fara a se inclina prea tare sau a misca din spate.

3. Confort 9/10

Suspensiile sunt foarte bine reglate, astfel incat confortul e la cote maxime. Habitaclul iti ofera scaune primitoare, desi pozitia la volan e cam inalta pentru gustul meu. Si in spate se sta bine, iar adultii mai inalti nu vor avea probleme in a-si gasi locul potrivit. Ai impresia ca esti intr-o masina compacta, nu intr-una de clasa mica, iar asta e un lucru bun!

4. Calitate 9/10

Plasticele sunt de calitate, moi, placute la atingere, tesaturile sunt si ele altceva decat esti obisnuit sa vezi in acest segment. Cu un caveat: vorbesc despre nivelul Allure. Cu alte cuvinte, Peugeot isi respecta blazonul si ofera o masina care stie sa te faca sa te simti bine. Nu scartaie nimic prin ea, insonorizarea este bine realizata iar suspensiile nu sunt zgomotoase. Practic te afli la volanul unei masini bine inchegate, care iti da senzatia de bine facut.

5. Ergonomie, spatii de stocare 9/10

Pentru clasa ei, 208 are o sumedenie de spatii de stocare foarte bine gandite: ai unde sa pui sticlute sau doze de suc, iar portbagajul e mare pentru acest segment, cu cei 311 litri ai sai. Si comenzile vin la indemana, bordul fiind un exemplu de 'asa da' in materie de ergonomie.

6. Buget 8/10

Una calda si una rece la buget. Calda tine de consumul motorasului de 1.6 litri e-HDI: 4.7l/100km in testul Bucuresti-Timisu de Jos si inapoi, cu tot cu traversatul orasului de doua ori sub ploaie. In principal sistemul Start-Stop are un merit aici, caci opreste motorul din timp si-l reporneste cand chiar e nevoie de el, reducand dramatic consumul in oras. Cand motorul se mai aseaza se va reduce si acest consum deloc mare!

Cea rece este pretul masinii: 17.300 Euro cu TVA inclus in varianta 1.6 e-HDI Allure 92 CP, adica cea mai bine dotata. Cu motorul de 1.6 e-HDI Allure 115 CP masina ajunge la un maxim de 18.290 de Euro, ceea ce este, sincer, prea mult pentru clasa mica (remarca valabila pentru orice masina de clasa mica ce trece de 17.000 de euro). Din acest motiv imi este imposibil sa recomand o versiune e-HDI, caci preturile pentru ele incep de la 15.356 Euro (Active). Daca tineti mortis la diesel, alegeti 1.6 e-HDI de 92 CP, caci are putere destula pentru a trage cum se cuvine masina.

As recomanda un 1.2 VTI Active (13.006 Euro) sau Allure (14.890 Euro), doua versiuni mai apropiate de pretul normal pentru o masina de clasa mica. Pastrati toate atuurile dotarilor interioare fara a va distruge bugetul.

7. Concluzie 50/60

Noul 208 este un nou venit extrem de puternic in clasa mica. Atuurile sale sunt designul, tinuta de drum sigura, consumul mic si interiorul foarte reusit si de calitate. Minusurile tin in primul rand de pretul de pornire, asadar cautati neaparat oferte speciale inainte de a cumpara masina.

Puteti citi un test drive pe larg cu noul Peugeot 208 pe ProMotor!



Galerie imagini
Peugeot 208 test 00 - Peugeot 208, galerie de imaginiPeugeot 208 test 01 - Peugeot 208, galerie de imaginiPeugeot 208 test 02 - Peugeot 208, galerie de imaginiPeugeot 208 test 03 - Peugeot 208, galerie de imaginiPeugeot 208 test 04 - Peugeot 208, galerie de imagini
Peugeot 208 test 05 - Peugeot 208, galerie de imaginiPeugeot 208 test 06 - Peugeot 208, galerie de imaginiPeugeot 208 test 07 - Peugeot 208, galerie de imaginiPeugeot 208 test 08 - Peugeot 208, galerie de imaginiPeugeot 208 test 09 - Peugeot 208, galerie de imagini
Peugeot 208 test 10 - Peugeot 208, galerie de imaginiPeugeot 208 test 11 - Peugeot 208, galerie de imaginiPeugeot 208 test 12 - Peugeot 208, galerie de imaginiPeugeot 208 test 13 - Peugeot 208, galerie de imaginiPeugeot 208 test 14 - Peugeot 208, galerie de imagini
Peugeot 208 test 15 - Peugeot 208, galerie de imaginiPeugeot 208 test 16 - Peugeot 208, galerie de imaginiPeugeot 208 test 17 - Peugeot 208, galerie de imaginiPeugeot 208 test 18 - Peugeot 208, galerie de imaginiPeugeot 208 test 19 - Peugeot 208, galerie de imagini
Peugeot 208 test 20 - Peugeot 208, galerie de imaginiPeugeot 208 test 21 - Peugeot 208, galerie de imaginiPeugeot 208 test 22 - Peugeot 208, galerie de imaginiPeugeot 208 test 23 - Peugeot 208, galerie de imaginiPeugeot 208 test 24 - Peugeot 208, galerie de imagini
Peugeot 208 test 25 - Peugeot 208, galerie de imaginiPeugeot 208 test 26 - Peugeot 208, galerie de imaginiPeugeot 208 test 27 - Peugeot 208, galerie de imagini
» In aceeasi sectiune
Unde sa iesim in weekend cu masina langa Bucuresti?
Ce poti vedea pe langa Bucuresti, la mai putin de o ora de mers cu masina? Aparent nu prea multe, insa permiteti-ne sa dam... Masini, Stiri Auto

Dacia Dokker si Dokker Van, spatiu la pret modic
Modelele Dacia Dokker si Dokker Van vor avea preturi de pornire de sub 9.000 de euro cu TVA inclus, daca este sa ne raportam... Masini, Stiri Auto

Michelin Primacy 3. Un alt fel de test.
De obicei testez masini. Doar de-aia si veniti pe-aici. De data asta am testat niste anvelope premium, cu un pilot de raliuri... Masini, Stiri Auto

Ford: cum scoti 125 de cai dintr-un singur litru
Sau cum scoti untul din masini... Citeam ieri pe Twitter remarca lui Jeremy Clarkson, celebrul prezentator Top Gear, care... Masini, Stiri Auto

Noul BMW Seria 3 Touring 2012, pret de la 31.558 euro!
Noul BMW Seria 3 2012 are acum si varianta break, iar din primele imagini oficiale putem spune ca arata cel putin la fel... Masini, Stiri Auto

Opel Adam: juniorul ia numele tatalui!
Opel Adam, acesta este numele juniorului Opel, care va ajunge si pe piata auto din Romania la inceputul lui 2013.... Masini, Stiri Auto

BMW X1 facelift 2012, poze si detalii
BMW X1 facelift ni se arata in sfarsit din prima serie de imagini oficiale. Este vorba de un model intinerit, sincronizat... Masini, Stiri Auto

Dacia Lodgy, test de prim contact
Prima senzatie cand vezi Lodgy-ul la lumina zilei este sa suspini usor: are un design patratos si nu isi asuma absolut niciun... Masini, Stiri Auto

Citroen DS5, pret de la 26.900 euro in Romania
Citroen aduce si in Romania modelul premium de clasa medie DS5, la un pret de pornire de 26.900 euro cu TVA inclus. DS5 va... Masini, Stiri Auto

Hyundai i30, pret de la 14.437 in Romania!
Noua generatie de Hyundai i30 costa de la 14.437 euro cu TVA inclus in Romania, acesta fiind pretul special de lansare (pretul... Masini, Stiri Auto

|  1  | 2 | 3 | 4 |  Urmatoarele
Blog de calatorii
 Site-uri recomandate
Turism in Europa RCA 2012 Car test drives Totul despre Mobile.de Reparatii casete directie
Predari leasing. Masini recuperate Club Citroen Club Kia Cazare la munte Forum Volkswagen
Prognoza meteo februarie 2013 Reparatii Calculatoare Masini second hand Vanzari case Car specs
Auto Anunturi Auto - MagazinAuto.ro Preturi carburanti Forum Dacia Forum Renault
Termeni de utilizare  |  Contact
Web design, grafica, identitate firma

Hosted by Intelsoft


4.0880 seconds